RETURNAREA PRODUSELOR

Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de purtare, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va efectua în termen de 10 zile, maximum 20 zile lucrătoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi. Transferul banilor se va efectua doar într-un cont bancar deschis în moneda locala, respectiv Lei.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa office@delicatelace.ro, în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează:

Model declarație de retragere
Către:
DELICATE CONCEPT S.R.L., cu sediul social în Orș. Cugir, Str. Doinei Nr. 5, jud. Alba, 515600, Romania
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la
⦁ vânzarea următoarelor produse

Informații despre vânzarea produselor:
⦁ ID comandă: ………………………………………
⦁ Comandate la data …./…./…………, primite la data …./…./………;
⦁ Numele clientului ………………………………………
⦁ Adresa clientului ………………………………………
⦁ Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

Data: …./…./………….
…………………………..
Semnătura clientului

Puteți să solicitați returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model, mărime) – în acest caz puteți să solicitați returnarea produsului (prin rambursarea contravalorii prețului produsului) sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o valoare diferită (cu rambursarea diferenței). Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail la adresa office@delicatelace.ro, în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produsul prezintă defect – înainte de expediere, produsele Delicate Lace trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produs realizat pe mărimile dvs – nu se pot realiza schimburi sau retururi pentru produsele personalizate, deoarece produsele sunt unice, realizate după măsurile indicate de fiecare clientă în parte. Totuși, in termen de 48 de ore ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail, pentru a soluționa orice neconformitate a produsului. Aceste neconformități includ:

· Articolul prezintă defecte de fabricație – recomandăm să verificați starea produsului la primire, înainte de a îndeparta orice etichetă și de a arunca ambalajul original.

· Articolul nu corespunde măsurilor comunicate – in momentul plasării comenzii, veți fi rugată să specificați măsurile personale, bazate pe ghidul nostru despre Cum să te masori corect. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru măsurătorile luate greșit. Clientul este responsabil în întregime de măsurile pe care ni le comunică. Acestea fiind comunicate în scris, in momentul plasării comenzii, prin intermediul opțiunii Croi Customizat.

Cum se poate schimba un produs?

În cazul in care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, trebuie sa ne contactați telefonic sau prin e-mail. Stabilim împreună ce produs doriți, produsele pe care doriți să le schimbați le trimiteți către noi. Schimbarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit.

În toate cazurile enumerate mai sus, coletul se va trimite de către dvs, prin curier, la următoarea adresă:

SC DELICATE CONCEPT SRL

oraș Cugir, județ Alba, strada Doinei, Nr. 5, Bl. S9, Sc. A, Ap. 8, etaj 1,

telefon 0753518895

Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Mai multe informaţii găsiţi aici:

– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Ce trebuie să ştiţi:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de atelierul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.

În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie:

Luni – Vineri : 09:00-16:00