TERMENI ȘI CONDIȚII

Următoarele reguli stabilesc politica de confidenţialitate adoptată de www.delicatelace.ro. Aceasta politică explică în ce mod utilizăm noi orice tip de informaţie personală pe care ne-o puteţi oferi pe parcursul utilizării website-ului sau plasării unei comenzi online.

Informaţiile personale înseamnă orice tip de informaţie care vă identifică pe dumneavoastră în nume personal (de exemplu numele dvs, adresa, e-mailul). Informaţiile oferite în momentul când vă înregistraţi sunt folosite la accesarea funcţionalităţilor create special pentru clienţii înregistraţi, cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promoţionale în funcție de comenzile deja efectuate etc.

În eventualitatea în care vindem sau înstrăinăm într-un alt mod o fracţiune sau întregul nostru business către o altă entitate, ne rezervăm dreptul de a transfera informaţia dumneavoastră ca parte a oricăror active vândute sau disponibilizate.

Colectăm informaţiile de la clienţi pentru a putea onora comenzile şi pentru a servi cât mai bine clienţii noştri cu informaţii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrării. Informaţiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Email-ul şi parola sunt date colectate cu scopul autentificării clientului pe site. Toate datele colectate sunt stocate şi criptate după caz (parola) folosind metode avansate de securizare.

Când vă revizuiţi informaţia personală, noi vă oferim spre utilizare un server cu grad superior de siguranţă. Software-ul acestui server criptează informaţia pe care o introduceţi dumneavoastră înainte de a ne fi transmisă nouă (prin certificate SSL). În plus, avem proceduri de securitate care acoperă stocarea şi divulgarea informaţiilor dumneavoastră, pentru a preveni accesul neautorizat şi pentru a acţiona în concordanţă cu legislaţia din România referitoare la protejarea datelor. Pentru o mai mare siguranţă, în unele cazuri este posibil să vă cerem să faceţi dovada identităţii dumneavoastră înainte de a va dezvălui anumite informaţii personale.

Vom încerca să vă informăm dacă apar schimbări în politica noastră de confidenţialitate care pot afecta modul în care utilizăm informaţia furnizată de dvs. Cu toate acestea, noi îi încurajăm pe utilizatori să fie responsabili în ceea ce priveşte confidenţialitatea datelor personale şi să verifice regulile stipulate de această politică, pentru a-şi reactualiza preferinţele.

 

CUM CUMPĂR? 

Plasarea unei comenzi

Este foarte simplu să comanzi pe www.delicatelace.ro. Alege una dintre categoriile noastre: Lenjerie | Costume de Baie și alege produsul care îți place cel mai mult.

Selectează mărimea dorită și apasă butonul `Adaugă în coș`.

Dacă nu știi ce mărime ai, poți merge pe butonul `Ghid mărimi` care te ajută să îți găsești dimensiunea ideală.

Dacă totuși îți dorești să ai lenjeria ta personalizată, poți alege varianta de `Croi customizat` unde poți selecta produsul dorit și vei putea introduce dimensiunile tale în căsuțele noastre, după care vei putea adăuga totul în coș.

Dacă nu ești interesat/ă să comanzi și un alt produs decât cel comandat, poți merge direct pe butonul/categoria `Vezi coșul` de unde poți finaliza comanda ta.

Verifică comanda

După adăugarea unui produs în coș ai posibilitatea de a verifica întregul coș pentru a putea să revezi lista produselor selectate, să modifici cantitatea sau să elimini unul din produsele deja adăugate în coș.

Adăugare detalii de facturare și livrare comandă.

Dacă coșul de cumpărături conține exact produsele dorite de tine, continuă procesul de finalizare cu pașii următori prin apăsarea butonului “Finalizare comandă”.

În pașii următori trebuie să introduci datele de facturare, să selectezi metoda de plată și modalitatea de livrare preferată. Înainte de finalizarea comenzii nu uita să citești și să bifezi “Confirm acceptarea termenilor și a condițiilor www.delicatelace.ro

După ce accepți și bifezi termenii și condițiile, pentru a finaliza comanda trebuie doar să confirmi trimiterea ei prin apăsarea butonului “Trimite comanda”. După ce finalizezi comanda o să fii redirecționat pe o pagină în care îți este afișat un mesaj de confirmare, iar pe mail-ul introdus de tine la înregistrare o să primești un email de confirmare a comenzii cu toate datele aferente.

Salvarea datelor de livrare

După fiecare comandă plasată pe www.delicatelace.ro, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi procesate ulterior în procesul de livrare a comenzii.

Vizualizare comenzi

După finalizarea unei comenzi, în secțiunea “Contul meu”, poți să vizualizezi oricând statusul comenzii plasate sau să revezi o comandă anterioară.

 

MODALITĂȚILE DE PLATĂ

Poți alege să plătești produsele tale favorite așa cum îți dorești și cum îți este mai ușor.

Plata online cu card bancar

Dacă ai ales să plătești online, utilizând un card bancar, imediat după plasarea comenzii vei fi transferat pe pagina procesatorului Netopia Payments – https://netopia-payments.com/ pentru a finaliza procesul de comanda. În urma aprobării tranzacției, vei primi prin email informațiile relevante comenzii tale.

Plata ramburs, direct la curier

Dacă ai ales să plătești numerar/cash la livrare, după plasarea comenzii vei primi prin e-mail informațiile relevante pentru comanda ta, sub forma unei confirmări de comandă, urmând să efectuezi plata produsului către persoana care efectuează livrarea.

Cum cumpăr și plătesc produse de pe site-ul www.delicatelace.ro?

Poți cumpăra produsele tale preferate de pe www.delicatelace.ro urmând 3 pași:

  1. Selectezi produsul pe care dorești să-l achiziționezi și apeși pe butonul de adăugare în coș
  2. Odată ce ai ajuns în coșul de cumpărături, introduci/confirmi datele tale personale.
  3. Apeși butonul de trimitere comandă
Completarea formularelor de date

Aceste informații sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de către tine.Te rugăm să completezi corect formularul și să indici persoanele către care se face facturarea și livrarea.

Adresa de e-mail are importanță extremă deoarece informațiile legate de comanda și produsele comandate vor fi transmise prin e-mail. O adresa de e-mail incorectă incetinește întregul proces de comandă. Mai mult de atât, www.delicatelace.ro nu va putea să te contacteze și să te informeze asupra stării comenzii tale. Dacă adresa de livrare nu este aceeași ca adresa de facturare, indică acest lucru prin selectarea opțiunii respective.

Dacă adresa de livrare sau de facturare nu sunt aceleași cu adresele pe care le ai înregistrate in contul de utilizator de pe site, înainte de a trece la următorul pas din procesul de plasare a comenzii, introdu adresele de facturare și/sau de livrare valabile pentru comanda respectivă.

 

METODE DE LIVRARE ȘI RETUR

Livrarea produselor este gratuită la comenzi de peste 250 lei. pe întreg teritoriul României și se realizează prin curierat rapid.

Produsele de pe site-ul www.delicatelace.ro se pot comanda pe bază de mărimi standard sau personalizate pe dimensiunile fiecărei cliente. Termenul de livrare pentru mărimile standard este de 3-5 zile lucrătoare, dacă acestea sunt in stoc. Dacă acestea nu suntin stoc, timpul de execuţie este de 5-10 zile lucrătoare, la care se adaugă timpul de livrare de 1-2 zile lucratoare. În cazul produselor personalizate, timpul de execuţie este de 5-10 zile lucrătoare, la care se adaugă timpul de livrare de 1-2 zile lucratoare, exceptând zilele de Sâmbătă şi Duminică, precum şi sărbătorile legale.

Eventualele întârzieri ale curierului pot apărea dacă pe traseu apar probleme (inundaţii, ninsori etc) sau dacă zona de livrare este pe o rută exterioară zonei de acoperire a curierului.

Returnarea produselor

RETURNAREA PRODUSELOR

Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de purtare, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va efectua în termen de 10 zile, maximum 20 zile lucrătoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi. Transferul banilor se va efectua doar într-un cont bancar deschis în moneda locala, respectiv Lei.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa office@delicatelace.ro, în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează:

Model declarație de retragere
Către:
DELICATE CONCEPT S.R.L., cu sediul social în Orș. Cugir, Str. Doinei Nr. 5, jud. Alba, 515600, Romania
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la
⦁ vânzarea următoarelor produse

Informații despre vânzarea produselor:
⦁ ID comandă: ………………………………………
⦁ Comandate la data …./…./…………, primite la data …./…./………;
⦁ Numele clientului ………………………………………
⦁ Adresa clientului ………………………………………
⦁ Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

Data: …./…./………….
…………………………..
Semnătura clientului

Puteți să solicitați returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model, mărime) – în acest caz puteți să solicitați returnarea produsului (prin rambursarea contravalorii prețului produsului) sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o valoare diferită (cu rambursarea diferenței). Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail la adresa office@delicatelace.ro, în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produsul prezintă defect – înainte de expediere, produsele Delicate Lace trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produs realizat pe mărimile dvs – nu se pot realiza schimburi sau retururi pentru produsele personalizate, deoarece produsele sunt unice, realizate după măsurile indicate de fiecare clientă în parte. Totuși, in termen de 48 de ore ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail, pentru a soluționa orice neconformitate a produsului. Aceste neconformități includ:

· Articolul prezintă defecte de fabricație – recomandăm să verificați starea produsului la primire, înainte de a îndeparta orice etichetă și de a arunca ambalajul original.

· Articolul nu corespunde măsurilor comunicate – in momentul plasării comenzii, veți fi rugată să specificați măsurile personale, bazate pe ghidul nostru despre Cum să te masori corect. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru măsurătorile luate greșit. Clientul este responsabil în întregime de măsurile pe care ni le comunică. Acestea fiind comunicate în scris, in momentul plasării comenzii, prin intermediul opțiunii Croi Customizat.

Cum se poate schimba un produs?

În cazul in care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, trebuie sa ne contactați telefonic sau prin e-mail. Stabilim împreună ce produs doriți, produsele pe care doriți să le schimbați le trimiteți către noi. Schimbarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit.

În toate cazurile enumerate mai sus, coletul se va trimite de către dvs, prin curier, la următoarea adresă:

SC DELICATE CONCEPT SRL

oraș Cugir, județ Alba, strada Doinei, Nr. 5, Bl. S9, Sc. A, Ap. 8, etaj 1,

telefon 0753518895

Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Mai multe informaţii găsiţi aici:

– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Ce trebuie să ştiţi:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de atelierul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.

În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie:

Luni – Vineri : 09:00-16:00