RETURNAREA PRODUSELOR
Puteți să solicitați returul de produse în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model, mărime) – în acest caz puteți să solicitați returnarea produsului (prin rambursarea contravalorii prețului produsului) sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o valoare diferită (cu rambursarea diferenței). Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail la adresa office@delicatelace.ro, în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.
Produsul prezintă defect – înainte de expediere, produsele Delicate Lace trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.
Produs realizat pe mărimile dvs – nu se pot realiza schimburi sau retururi pentru produsele personalizate, deoarece produsele sunt unice, realizate după măsurile indicate de fiecare clientă în parte. Totuși, in termen de 48 de ore ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail, pentru a soluționa orice neconformitate a produsului. Aceste neconformități includ:
· Articolul prezintă defecte de fabricație – recomandăm să verificați starea produsului la primire, înainte de a îndeparta orice etichetă și de a arunca ambalajul original.
· Articolul nu corespunde măsurilor comunicate – in momentul plasării comenzii, veți fi rugată să specificați măsurile personale, bazate pe ghidul nostru despre Cum să te masori corect. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru măsurătorile luate greșit. Clientul este responsabil în întregime de măsurile pe care ni le comunică. Acestea fiind comunicate în scris, in momentul plasării comenzii, prin intermediul opțiunii Croi Customizat.
Cum se poate schimba un produs?
În cazul in care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, trebuie sa ne contactați telefonic sau prin e-mail. Stabilim împreună ce produs doriți, noi trimitem produsul nou către dvs, iar dvs veți ambala produsul pe care doriți să îl schimbați și îl veți da curierului atunci când va ajunge noul produs la dvs.
Cum se poate returna un produs?
Dacă ați comandat un produs pe care doriți să îl returnați și să vă rambursăm contravaloarea, trebuie să ambalați corespunzător produsul, iar în colet să ne lăsați numele cu care ați plasat comanda și un cont bancar în care se poate realiza restituirea banilor.
În toate cazurile enumerate mai sus, coletul se va trimite de către dvs, prin curier (Nemo Expres sau DPD Romania), la următoarea adresă:
SC DELICATE CONCEPT SRL
oraș Cugir, județ Alba, strada Doinei, Nr. 5, Bl. S9, Sc. A, Ap. 8, etaj 1,
telefon 0753518895
Cu mentiunea, plata la destinatar conform contract.
Transferul banilor se va efectua în termen de 10 zile, maximum 20 zile lucrătoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Transferul banilor se va efectua doar într-un cont bancar deschis în moneda locala, respectiv Lei.
Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de maximum 14 zile de la primirea produselor.
Mai multe informaţii găsiţi aici:
– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă
Ce trebuie să ştiţi:
Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de atelierul nostru.
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.
În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 48 de ore de la primirea coletului.
Dispoziţii finale
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.
În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie:
Luni – Vineri : 09:00-16:00