Returnarea produselor

RETURNAREA PRODUSELOR

Puteți să solicitați returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model, mărime sau dimensiuni completate de dvs) – în acest caz puteți să solicitați returnarea produsului (prin rambursarea contravalorii prețului produsului) sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o valoare diferită (cu rambursarea diferenței). Vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produsul prezintă defect – înainte de expediere, produsele Delicate Lace trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produs cu măsura nepotrivită – în cazul în care ați comandat o mărime/model care nu vi se potrivește (ați completat greșit dimensiunile dvs), puteți să schimbați cu o altă mărime/model (dimensiunile dvs corecte) sau să solicitați rambursarea contravalorii produsului în cont. Vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport va fi suportată și în acest caz, tot de către noi.

Cum se poate schimba un produs?

În cazul in care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, ne contactați telefonic. Stabilim împreună ce produs doriți, noi trimitem produsul nou către dvs, iar dvs veți ambala produsul pe care doriți să îl schimbați și îl veți da curierului atunci când va ajunge noul produs la dvs.

Cum se poate returna un produs?

Dacă ați comandat un produs pe care doriți să îl returnați și să vă rambursăm contravaloarea, trebuie să ambalați corespunzător produsul, iar în colet să ne lăsați numele cu care ați plasat comanda și un cont bancar în care se poate realiza restituirea banilor.

În toate cazurile enumerate mai sus, coletul se va trimite de către dvs, prin curier (Nemo Expres sau DPD Romania), la următoarea adresă:

SC DELICATE CONCEPT SRL

oraș Cugir, județ Alba, strada Doinei, Nr. 5, Bl. S9, Sc. A, Ap. 8, etaj 1,

telefon 0753518895

Cu mentiunea, plata la destinatar conform contract.

Transferul banilor se va efectua în termen de 10 zile, maximum 20 zile lucrătoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.

Transferul banilor se va efectua doar într-un cont bancar deschis în moneda locala, respectiv Lei.

Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Mai multe informaţii găsiţi aici:

– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Ce trebuie să ştiţi:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de magazinul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.

În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie:

Luni – Vineri : 09:00-16:00