Termeni si conditii - Delicate Lace

Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

Următoarele reguli stabilesc politica de confidenţialitate adoptată de www.delicatelace.ro. Aceasta politică explică în ce mod utilizăm noi orice tip de informaţie personală pe care ne-o puteţi oferi pe parcursul utilizării website-ului sau plasării unei comenzi online.

Informaţiile personale înseamnă orice tip de informaţie care vă identifică pe dumneavoastră în nume personal (de exemplu numele dvs, adresa, e-mailul). Informaţiile oferite în momentul când vă înregistraţi sunt folosite la accesarea funcţionalităţilor create special pentru clienţii înregistraţi, cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promoţionale în funcție de comenzile deja efectuate etc.

În eventualitatea în care vindem sau înstrăinăm într-un alt mod o fracţiune sau întregul nostru business către o altă entitate, ne rezervăm dreptul de a transfera informaţia dumneavoastră ca parte a oricăror active vândute sau disponibilizate.

Colectăm informaţiile de la clienţi pentru a putea onora comenzile şi pentru a servi cât mai bine clienţii noştri cu informaţii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrării. Informaţiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Email-ul şi parola sunt date colectate cu scopul autentificării clientului pe site. Toate datele colectate sunt stocate şi criptate după caz (parola) folosind metode avansate de securizare.

Când vă revizuiţi informaţia personală, noi vă oferim spre utilizare un server cu grad superior de siguranţă. Software-ul acestui server criptează informaţia pe care o introduceţi dumneavoastră înainte de a ne fi transmisă nouă (prin certificate SSL). În plus, avem proceduri de securitate care acoperă stocarea şi divulgarea informaţiilor dumneavoastră, pentru a preveni accesul neautorizat şi pentru a acţiona în concordanţă cu legislaţia din România referitoare la protejarea datelor. Pentru o mai mare siguranţă, în unele cazuri este posibil să vă cerem să faceţi dovada identităţii dumneavoastră înainte de a va dezvălui anumite informaţii personale.

Vom încerca să vă informăm dacă apar schimbări în politica noastră de confidenţialitate care pot afecta modul în care utilizăm informaţia furnizată de dvs. Cu toate acestea, noi îi încurajăm pe utilizatori să fie responsabili în ceea ce priveşte confidenţialitatea datelor personale şi să verifice regulile stipulate de această politică, pentru a-şi reactualiza preferinţele.

Modalitatea de plată

Orice comandă plasată prin intermediul site-ului www.delicatelace.ro are valoare contractuală și va fi plătită online, prin plata cu cardul.

Livrarea produselor 

Se face prin firma de curierat rapid  Nemo Express.

Pentru comenzi până în valoarea de 350 Lei, costul de transport este de 20 Lei. Pentru comenzi ce depășesc 350 Lei, transportul este gratuit. Orice comandă cu livrarea în orașele Alba Iulia și Cugir (județul Alba) transportul este gratuit, livrarea făcându-se personal.

Produsele comandate de pe site-ul www.delicatelace.ro se realizează pe bază de comandă, pe dimensiunile fiecărei persoane, neavând un stoc existent al produselor. Timpul de execuţie este de 5 zile lucrătoare până la 10 zile lucrătoare, iar timpul de livrare este de 48h, exceptând zilele de Sâmbătă şi Duminică, precum şi sărbătorile legale.

Eventualele întârzieri ale curierului pot apărea dacă pe traseu apar probleme (inundaţii, ninsori etc) sau dacă zona de livrare este pe o rută exterioară zonei de acoperire a curierului.

Responsabilităţi privind produsele

www.delicatelace.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest lucru ţine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamaţie va fi adusă la cunoştinţa www.delicatelace.ro în maximum 48 de ore de la recepţionarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă spre soluţionare.

www.delicatelace.ro nu garantează expres sau implicit, în nici un fel, pentru funcţionarea site-ului, informaţiile sau conţinutul site-ului.

Caracteristicile şi disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. Valoarea maximă a obligaţiilor www.delicatelace.ro faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de firma noastră de la respectivul client. În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greşit în baza de date, www.delicatelace.ro işi alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Preţurile produselor pot fi modificate. Dacă există comenzi în curs de desfăşurare se va respecta preţul de comandă sau după informarea telefonică a clientului despre noul preţ, acesta poate sau nu să păstreze comanda.

Returnarea produselor

Puteți să solicitați returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model, dimensiuni completate de dvs) – în acest caz puteți să solicitați returnarea produsului (prin rambursarea contravalorii prețului produsului) sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu o valoare diferită (cu rambursarea diferenței). Vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produsul prezintă defect – înainte de expediere, produsele Delicate Lace trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați telefonic în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Taxa de transport aferentă returnării produsului către noi, va fi suportată de noi.

Produs cu măsura nepotrivită – în cazul în care ați comandat o mărime/model care nu vi se potrivește (ați completat greșit dimensiunile dvs), puteți să schimbați cu o altă mărime/model (dimensiunile dvs corecte), iar taxa de transport va fi suportată de dvs.

Cum se poate schimba un produs?

În cazul in care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, ne contactați telefonic. Stabilim împreună ce produs doriți, noi trimitem produsul nou către dvs, iar dvs veți ambala produsul pe care doriți să îl schimbați și îl veți da curierului atunci când va ajunge noul produs la dvs.

Cum se poate returna un produs?

Dacă ați comandat un produs pe care doriți să îl returnați și să vă rambursăm contravaloarea, trebuie să ambalați corespunzător produsul, iar în colet să ne lăsați numele cu care ați plasat comanda și un cont bancar în care se poate realiza restituirea banilor. Coletul se va trimite de către dvs, prin curier, la următoarea adresă: oraș Cugir, județ Alba, strada Doinei, Nr. 5, Bl. S9, Sc. A, Ap. 8, etaj 1.

Transferul banilor se va efectua în termen de 10 zile, maximum 20 zile lucrătoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.

Transferul banilor se va efectua doar într-un cont bancar deschis în moneda locala, respectiv Lei.

Taxele aferente returnării produsului/produselor vor fi suportate de dvs, doar în cazurile în care produsul este deteriorat, primiți o alta mărime (alte dimensiuni față de cele comandate), culoare sau produs față de cel comandat de dvs, în aceste cazuri taxa de transport va fi suportată de noi.

Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de maximum 14 zile de la primirea produselor.

Mai multe informaţii găsiţi aici:

– Ordonanţa nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă

Ce trebuie să ştiţi:

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de magazinul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, dacă produsele prezintă semne de purtare, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.

În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. O dată cu cumpărarea şi lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări, vă stăm la dispoziţie:

Luni – Vineri

09:00-16:00